Loading...

 

 

High Intensity Interval Training

Διαλλειματική προπόνηση υψηλής έντασης ( high intensity interval training)
είναι
μια φιλοσοφία Αθλητικής προπόνησης σχεδιασμένη
για βελτίωση επιδόσεων και φυσικής κατάστασης.

Οι προπονήσεις hiit αυξάνουν την αντοχή και τη δύναμη
καίγοντας περισσότερες θερμίδες και λίπος

the GYM

Ένα γυμναστήριο νέας γενιάς, σχεδιασμένο αποκλειστικά
για προπονήσεις υπό την επίβλεψη Personal Trainer.

Προσφέρει Small Group Training που είναι η εμπειρία
ενός Personal Training σε μικρά ομαδικά τμήματα.

Με εξοπλισμό τελευταίας γενιάς και προπονητικά εργαλεία που χρησιμοποιούν
οι επαγγελματίες αθλητές, κάνουμε την κάθε προπόνηση ξεχωριστή εμπειρία.

Οι προπονήσεις HIIT !

CROSS TRAINING

Δύναμη, ταχύτητα, αντοχή και εκρηκτικότητα, όλα σε μία μια προπόνηση που θα σε κάνει να κάψεις περισσότερο λίπος από ποτέ.

Μία κυκλική προπόνηση σε σταθμούς, με συνδυασμό ασκήσεων που εναλλάσσονται γυμνάζοντας ολόκληρο το σώμα.

SUSPENSION TRAINING

Χρησιμοποίησε το βάρος του σώματός σου για αντίσταση και γίνε πιο δυνατός από ποτέ.

Η δυναμική προπόνηση με ιμάντες, είναι μία σειρά από εναλλακτικές ασκήσεις που θα σε προκαλέσει να υπερνικήσεις το βάρος σου.

BOOTCAMP

Δύναμη, αντοχή και ισορροπία σε ασκήσεις με μοντέρνο εξοπλισμό και το βάρος του σώματος.

Λειτουργική προπόνηση που απευθύνεται τόσο σε αρχάριους όσο και σε έμπειρους ασκούμενους που αναζητούν μία διασκεδαστική αλλά και εξίσου απαιτητική άσκηση για το σώμα τους.

PILATES

Τα τμήματα Pilates περιλαμβάνουν όλη την τεχνική των ασκήσεων στο έδαφος με το βάρος του σώματος καθώς και με ελαφρύ εξοπλισμό.

Οι ασκήσεις στο Pilates Mat γίνονται με ροή, ρυθμό, την αναπνοή και έμφαση στις σωστές επαναλήψεις.

REFORMER CIRCUIT

Εξειδικευμένος εξοπλισμός, η πιο εξελιγμένη και αποτελεσματική μορφή της μεθόδου Pilates.

Προπονήσεις σε κρεβάτι Reformer, καρέκλα Pilates και Spring-wall, για ασκήσεις που προσφέρουν υποστήριξη σε αρχάριους, μα και κλιμακωτή δυσκολία σε προχωρημένους ασκούμενους.

HIPS & ABS

Η προπόνηση Hips & Abs είναι ένα δυναμικό τμήμα, που εστιάζει στο κορμό, κοιλιακούς, καθώς και πόδια, γλουτούς.

Είναι ιδανική για ενδυνάμωση και σύσφιξη συνολικά το σώμα, δουλεύοντας τις συγκεκριμένες και πιο μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματός μας.

Διάλεξε προπονήσεις και φτιάξε το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής !

program Sept

Κλείστε τη θέση σας στο πρόγραμμα που επιθυμείτε!

Κάντε κράτηση εδώ!

Ελατε να μας γνωρισετε !

Κουκακι - Δημητρακοπουλου 106, 2ος οροφος, (τηλ. 2130349310 - Ώρες Λειτουργίας)


Email

Βρείτε μας στο Facebook - Hiit athens

Address

Κουκακι - Δημητρακοπουλου 106, 2ος οροφος

Phone-no

Κουκάκι 213 034 9310 (Ώρες Λειτουργίας)