Τι είναι το Cross Training ?

Τι είναι το Cross Training ?

Τι είναι το Cross Training ?

«Διασταυρωμένη» κυκλική  προπόνηση  μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει  συνδυασμό  αερόβιας ( τρέξιμο, σχοινάκι, ποδήλατο), αναερόβιας ( βάρη, μονόζυγο, κάμψεις, push ups ) και διατατικών ασκήσεων , σε κυκλική σειρά, με  ελεγχόμενα και   προκαθορισμένα διαλλείματα.

Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται συνήθως περιλαμβάνει ελεύθερα βάρη,  kettle bells, medicine balls, ιμάντες (trx), λάστιχα  και  άλλα πολλά , πάντα σε συνδυασμό με ασκήσεις με το βάρος του σώματος.

Αυτό που κάνει την άσκηση  του  cross training μοναδική  και ευχάριστη είναι  πως  ο σχεδιασμός της κάθε προπόνησης  είναι  πάντα  διαφορετικός, τόσο στις ασκήσεις, τα διαλλείματα όσο  και την ένταση, έτσι ωστε να υπάρχει ποικιλά!  Παράλληλα γυμνάζει πάντα όλο το σώμα συνολικά (καρδιά , χέρια, πόδια, πλάτη, ώμους, κοιλιά).

Σε μία τέτοια προπόνηση μπορεί να γίνει  πάντρεμα πολλών ειδών άσκησης  όπως ακόμα  η yoga και το  pilates.

Xαρακτηρίζεται «αθλητική» προπόνηση  γιατί δουλεύει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται για την βελτίωση επιδόσεων, όπως η  αντοχή, η δύναμη,  η εκρηκτικότητα και η ευλυγισία. Η εφαρμογή ξεκινάει από τον αρχάριο ασκούμενο, μέχρι τον πιο προχωρημένο αθλητή , με εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα και για τους  δύο.

Πρόσφατες  μετρήσεις και έρευνες  πάνω στην άσκηση και τα  αποτελέσματα του Crosstraining , έδειξαν πως  σε σύντομο χρονικό διάστημα οι ασκούμενοι αύξησαν :

την μυϊκή τους δύναμη ,

την  αντοχή της  καρδιάς

τον μεταβολισμό  τους (αυξημένες  καύσεις)

μείωσαν σημαντικά το ποσοστό λίπους

ενώ  εντυπωσιακό ήταν το εύρημα πως το σώμα τους συνέχισε να καίει θερμίδες με αυξημένο ρυθμό  ακόμα και μετά το τέλος της προπόνησης.

Προσοχή όμως, όπως κάθε απαιτητικό  πρόγραμμα γυμναστικής, το Cross training χρειάζεται απαραίτητα, σωστή  καθοδήγηση από έμπειρο γυμναστή,  σωστή διατροφή , καλή ξεκούραση και  φυσικά σταδιακή επιβάρυνση στην ένταση της άσκησης.

Την επόμενη φορά που θα σας δοθεί η ευκαιρία, δοκιμάστε μια προπόνηση Cross Training   και τα αποτελέσματα θα σας αποζημιώσουν με το παραπάνω!

Μικρά ομαδικά τμήματα Cross Training καθημερινά  στο Γυμναστήριο  ΗΙIT  (www.hiit.gr)

Για πληροφορίες και επικοινωνία στο τηλ 2130349310 – Δημητρακοπούλου 106 Αθήνα -Κουκάκι (στάση Μετρό συγγρού -φιξ)

Leave a comment

Ελατε να μας γνωρισετε !

Κουκακι - Δημητρακοπουλου 106, 2ος οροφος, (τηλ. 2130349310 - Ώρες Λειτουργίας)


Email

feelthehiit@gmail.com

Address

Κουκακι

Phone-no

Κουκάκι 213 034 9310 (Ώρες Λειτουργίας)